חיפוש

יועץ תנועה

תכנון תנועה וחניה להיתר בניה, תב"ע, טופס 4

תהליך העבודה שלנו

פתרונות יצירתיים למציאת מקומות חניה מקסימליים.

שלב ראשון

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

שלב שני

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

שלב שלישי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

שלב רביעי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

לייעוץ ללא עלות

עם יועץ תנועה

איך לתכנן תכנית תנועה וחניה בצורה נכונה ?

תכנית תנועה וחניה משפיעה באופן ישיר על חיי הדיירים ומשתמשי הדרך בפרויקט שלך

דרך ארץ הנדסה בע"מ יודעת לספק שירותי תכנון דרך באופן בו משתמשי הקצה יוכלו להנות מרווחה ונוחות מאקסימלית, כחלק מהמשימות המונחות על שולחנו של יועץ התנועה הם:

מה המחיר של יועץ תנועה?

שכר טרחה בעבור הכנת נספח תנועה וחניה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

כלל היועצים תחת קורת גג אחת

מבני ציבור, מגורים, משרדים, מסחר ותעשיה, תמ"א 38

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט - שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

בין לקוחותינו

משרדי אדריכלים מובילים
משרד אדריכלות
משרד אדריכלים מומלץ
אדריכל מומלץ
משרד אדריכל
משרדי אדריכלים מובילים
משרד אדריכלות
משרד אדריכלים מומלץ
אדריכל מומלץ
משרד אדריכל
משרדי אדריכלות
משרד אדריכל
אדריכלים בדרום
אדריכלים מומלצים
אדריכלים מובילים
משרדי אדריכלות
משרד אדריכל
אדריכלים בדרום
אדריכלים מומלצים
אדריכלים מובילים

שאלות ותשובות –תנועה וחניה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק.

כל מי שבונה בית, בניין מגורים או עסק צריך להחתים על תכניותיו יועץ תנועה כדי לקבל בסומו של תהליך את טופס 4 המיוחל. כחלק מתפקידו של יועץ תנועה עליו תכנן את הדרכים העירוניות ובינעירוניות וכמובן לתכנן חניות ודרכי גישה של הרכבים השונים, מחניית רכב פרי ועד גישה למשאית הזבל שמגיעה פעמים בשבוע (במרבית הישובים) לפינוי האשפה.

כחלת בלתי נפרד מתכנון הבנייה ישנו תכנון הנגישות למבנה. התייעצות עם יועץ תנועה מורשה או עם מהנדס תנועה הכרחית עוד בשלבים הראשונים של התכנון הכולל. ישנם אדריכלים השומרים את התייעצות עם יועץ התנועה לשלבים מאוחרים יותר של התקדמות הפרויקט (כמו בשיפוצים או תמ"א 38) כי למבנה כבר ישנו תכנון חניות וכדומה אך זו פעולה שגויה בהכרח. שכן למשל במצב של תמ"א 38 מתווספים לבניין עוד מספר דירות, משמע ישנם דיירים נוספים על אותו השטח (וגם כאן ישנו סייג שנסביר בהמשך) ואם לפני הבנייה היו 12 חניות שכן עכשיו על האדריכל בשילוב עם יועץ התנועה לתכנן את החניות הנוספות. בנקודה הנוספת שחשוב לזכור, אמנם לכל רשות ההנחיות והחוקים שלה אבל ברגע ששטח דירה גדל כך גם מספר החניות לאותה הדירה משתנה בהתאם ולכן אם לאותו הבניין נוספו 5 דירות אין זה אומר שיתווספו 5 חניות בלבד אלא יותר.

כל מי שבונה בית, בניין מגורים או עסק צריך להחתים על תכניותיו יועץ תנועה כדי לקבל בסומו של תהליך את טופס 4 המיוחל. כחלק מתפקידו של יועץ תנועה עליו תכנן את הדרכים העירוניות ובינעירוניות וכמובן לתכנן חניות ודרכי גישה של הרכבים השונים, מחניית רכב פרי ועד גישה למשאית הזבל שמגיעה פעמים בשבוע (במרבית הישובים) לפינוי האשפה.

כחלת בלתי נפרד מתכנון הבנייה ישנו תכנון הנגישות למבנה. התייעצות עם יועץ תנועה מורשה או עם מהנדס תנועה הכרחית עוד בשלבים הראשונים של התכנון הכולל. ישנם אדריכלים השומרים את התייעצות עם יועץ התנועה לשלבים מאוחרים יותר של התקדמות הפרויקט (כמו בשיפוצים או תמ"א 38) כי למבנה כבר ישנו תכנון חניות וכדומה אך זו פעולה שגויה בהכרח. שכן למשל במצב של תמ"א 38 מתווספים לבניין עוד מספר דירות, משמע ישנם דיירים נוספים על אותו השטח (וגם כאן ישנו סייג שנסביר בהמשך) ואם לפני הבנייה היו 12 חניות שכן עכשיו על האדריכל בשילוב עם יועץ התנועה לתכנן את החניות הנוספות. בנקודה הנוספת שחשוב לזכור, אמנם לכל רשות ההנחיות והחוקים שלה אבל ברגע ששטח דירה גדל כך גם מספר החניות לאותה הדירה משתנה בהתאם ולכן אם לאותו הבניין נוספו 5 דירות אין זה אומר שיתווספו 5 חניות בלבד אלא יותר.

כל מי שבונה בית, בניין מגורים או עסק צריך להחתים על תכניותיו יועץ תנועה כדי לקבל בסומו של תהליך את טופס 4 המיוחל. כחלק מתפקידו של יועץ תנועה עליו תכנן את הדרכים העירוניות ובינעירוניות וכמובן לתכנן חניות ודרכי גישה של הרכבים השונים, מחניית רכב פרי ועד גישה למשאית הזבל שמגיעה פעמים בשבוע (במרבית הישובים) לפינוי האשפה.

כחלת בלתי נפרד מתכנון הבנייה ישנו תכנון הנגישות למבנה. התייעצות עם יועץ תנועה מורשה או עם מהנדס תנועה הכרחית עוד בשלבים הראשונים של התכנון הכולל. ישנם אדריכלים השומרים את התייעצות עם יועץ התנועה לשלבים מאוחרים יותר של התקדמות הפרויקט (כמו בשיפוצים או תמ"א 38) כי למבנה כבר ישנו תכנון חניות וכדומה אך זו פעולה שגויה בהכרח. שכן למשל במצב של תמ"א 38 מתווספים לבניין עוד מספר דירות, משמע ישנם דיירים נוספים על אותו השטח (וגם כאן ישנו סייג שנסביר בהמשך) ואם לפני הבנייה היו 12 חניות שכן עכשיו על האדריכל בשילוב עם יועץ התנועה לתכנן את החניות הנוספות. בנקודה הנוספת שחשוב לזכור, אמנם לכל רשות ההנחיות והחוקים שלה אבל ברגע ששטח דירה גדל כך גם מספר החניות לאותה הדירה משתנה בהתאם ולכן אם לאותו הבניין נוספו 5 דירות אין זה אומר שיתווספו 5 חניות בלבד אלא יותר.

כל מי שבונה בית, בניין מגורים או עסק צריך להחתים על תכניותיו יועץ תנועה כדי לקבל בסומו של תהליך את טופס 4 המיוחל. כחלק מתפקידו של יועץ תנועה עליו תכנן את הדרכים העירוניות ובינעירוניות וכמובן לתכנן חניות ודרכי גישה של הרכבים השונים, מחניית רכב פרי ועד גישה למשאית הזבל שמגיעה פעמים בשבוע (במרבית הישובים) לפינוי האשפה.

כחלת בלתי נפרד מתכנון הבנייה ישנו תכנון הנגישות למבנה. התייעצות עם יועץ תנועה מורשה או עם מהנדס תנועה הכרחית עוד בשלבים הראשונים של התכנון הכולל. ישנם אדריכלים השומרים את התייעצות עם יועץ התנועה לשלבים מאוחרים יותר של התקדמות הפרויקט (כמו בשיפוצים או תמ"א 38) כי למבנה כבר ישנו תכנון חניות וכדומה אך זו פעולה שגויה בהכרח. שכן למשל במצב של תמ"א 38 מתווספים לבניין עוד מספר דירות, משמע ישנם דיירים נוספים על אותו השטח (וגם כאן ישנו סייג שנסביר בהמשך) ואם לפני הבנייה היו 12 חניות שכן עכשיו על האדריכל בשילוב עם יועץ התנועה לתכנן את החניות הנוספות. בנקודה הנוספת שחשוב לזכור, אמנם לכל רשות ההנחיות והחוקים שלה אבל ברגע ששטח דירה גדל כך גם מספר החניות לאותה הדירה משתנה בהתאם ולכן אם לאותו הבניין נוספו 5 דירות אין זה אומר שיתווספו 5 חניות בלבד אלא יותר.

כל מי שבונה בית, בניין מגורים או עסק צריך להחתים על תכניותיו יועץ תנועה כדי לקבל בסומו של תהליך את טופס 4 המיוחל. כחלק מתפקידו של יועץ תנועה עליו תכנן את הדרכים העירוניות ובינעירוניות וכמובן לתכנן חניות ודרכי גישה של הרכבים השונים, מחניית רכב פרי ועד גישה למשאית הזבל שמגיעה פעמים בשבוע (במרבית הישובים) לפינוי האשפה.

כחלת בלתי נפרד מתכנון הבנייה ישנו תכנון הנגישות למבנה. התייעצות עם יועץ תנועה מורשה או עם מהנדס תנועה הכרחית עוד בשלבים הראשונים של התכנון הכולל. ישנם אדריכלים השומרים את התייעצות עם יועץ התנועה לשלבים מאוחרים יותר של התקדמות הפרויקט (כמו בשיפוצים או תמ"א 38) כי למבנה כבר ישנו תכנון חניות וכדומה אך זו פעולה שגויה בהכרח. שכן למשל במצב של תמ"א 38 מתווספים לבניין עוד מספר דירות, משמע ישנם דיירים נוספים על אותו השטח (וגם כאן ישנו סייג שנסביר בהמשך) ואם לפני הבנייה היו 12 חניות שכן עכשיו על האדריכל בשילוב עם יועץ התנועה לתכנן את החניות הנוספות. בנקודה הנוספת שחשוב לזכור, אמנם לכל רשות ההנחיות והחוקים שלה אבל ברגע ששטח דירה גדל כך גם מספר החניות לאותה הדירה משתנה בהתאם ולכן אם לאותו הבניין נוספו 5 דירות אין זה אומר שיתווספו 5 חניות בלבד אלא יותר.

כל מי שבונה בית, בניין מגורים או עסק צריך להחתים על תכניותיו יועץ תנועה כדי לקבל בסומו של תהליך את טופס 4 המיוחל. כחלק מתפקידו של יועץ תנועה עליו תכנן את הדרכים העירוניות ובינעירוניות וכמובן לתכנן חניות ודרכי גישה של הרכבים השונים, מחניית רכב פרי ועד גישה למשאית הזבל שמגיעה פעמים בשבוע (במרבית הישובים) לפינוי האשפה.

כחלת בלתי נפרד מתכנון הבנייה ישנו תכנון הנגישות למבנה. התייעצות עם יועץ תנועה מורשה או עם מהנדס תנועה הכרחית עוד בשלבים הראשונים של התכנון הכולל. ישנם אדריכלים השומרים את התייעצות עם יועץ התנועה לשלבים מאוחרים יותר של התקדמות הפרויקט (כמו בשיפוצים או תמ"א 38) כי למבנה כבר ישנו תכנון חניות וכדומה אך זו פעולה שגויה בהכרח. שכן למשל במצב של תמ"א 38 מתווספים לבניין עוד מספר דירות, משמע ישנם דיירים נוספים על אותו השטח (וגם כאן ישנו סייג שנסביר בהמשך) ואם לפני הבנייה היו 12 חניות שכן עכשיו על האדריכל בשילוב עם יועץ התנועה לתכנן את החניות הנוספות. בנקודה הנוספת שחשוב לזכור, אמנם לכל רשות ההנחיות והחוקים שלה אבל ברגע ששטח דירה גדל כך גם מספר החניות לאותה הדירה משתנה בהתאם ולכן אם לאותו הבניין נוספו 5 דירות אין זה אומר שיתווספו 5 חניות בלבד אלא יותר.

דילוג לתוכן